Tuesday, August 20, 2013

Inspiration photos

Hejka! Takiego posta chyba jeszcze nie było. Nie lubię pisać o niczym, ale nie lubię też nie pisać nic przez 2 tygodnie, dlatego postanowiłam umieścić w tym poście parę zdjęć, które szczególnie mi się podobają. Na wielu blogach widuję takie 'mix inspiration', jednak sama do tej pory nie robiłam podobnych, ponieważ bloga o podobnej tematyce już mam [TUMBLR]. Uważam, że poprzez zdjęcia, muzykę preferowaną przez daną osobę możemy się wiele o owej osobie dowiedzieć, tak więc dziś ułamek z tego, co mnie kręci, inspiruje, co mi się zwyczajnie podoba. Enjoy! 
Przy okazji zapraszam na moją SZAFĘ, chcę się pozbyć kilku rzeczy, może znajdą nowy dom ;)































5 comments:

  1. Co za inspiracje <3 Dziękuje za podzielenie się nimi !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete