Wednesday, July 31, 2013

Holiday Part III



Ostatni wakacyjny post - Władysławowo, jedna z najbardziej znanych nadmorskich miejscowości wypoczynkowych i w sezonie najbardziej zatłoczona. Miałam szczęście, że przyjechałam tu na początku lipca, gdzie tłumy turystów nie były jeszcze tak przytłaczające jak teraz. Spędziłam tam najbardziej leniwe 3 dni,a przy okazji znalazłam tu pracę i zostałam. Nie wyobrażam sobie takiego 'wypoczynku' - ludzie wychodzą na plażę o 8-10 rano, bo potem nie ma gdzie igły wściubić, nie mówiąc już o znalezieniu małego poletka na ręcznik... W życiu nie przyjechałabym tu na wakacje w środku lata, zdecydowanie wolałabym jakąś odludną wichurę z jedną knajpą na krzyż, ale przynajmniej z odrobiną ciszy i spokoju, by móc odpocząć i wyciszyć się leżąc wieczorem na plaży... Może wybiorę się tu jeszcze na weekend we wrześniu, gdy cała ta urlopowa gorączka minie, bo jest tu na prawdę ładnie i przyjemnie. 
Bonusem był koncert Iron Maiden w Gdyni, było niesamowicie :) 











dress, shirt - second hand, blouse - DKNY/second hand, bag - souvenir shop, jacket - Top Secret, bikini - nelly.com

Eddie <3 from Iron Maiden concert

11 comments:

  1. BYłam we Władysławowie parę lat temu, było super ;D

    ReplyDelete
  2. Nie byłam we Władysławowie, ale widzę po zdjęciach, że jest pięknie.<3
    Świetne zdjęcia.;)
    Obserwujemy ? :) Czekam na odpowiedź.;))
    Pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  3. Nie byłam tam.. Piękne widoki i śliczne zdjecia.:]
    kocham-to-5.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wracaj :) mam pomysł na parę zdjęć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też, mnóstwo pomysłów! a na co ciekawego tym razem wpadłeś? :) wracam w październiku!

      Delete
  5. Śliczne czarne oksy :)

    http://eternal-flame1.blogspot.de/

    ReplyDelete
  6. Bylam! Swiwtne miejsxw *0*

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. piękne i super miejsce <3 uwielbiam twoje zdjęcia!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ahh I want to go to the beach so badly now!
    lovely pics :)

    ReplyDelete