Saturday, July 20, 2013

Holiday Part II

Praga. Niewątpliwie najpiękniejsze miasto w jakim dotychczas byłam. Zdecydowanie nie polecam grupowych wycieczek z przewodnikiem - totalny mętlik i gonitwa, żeby tylko nie spuścić z oczu pana z wąsem i niebieskim parasolem w ręku, brak czasu na zrobienie fajnych zdjęć czy nawet poszukanie jakiejś dobrej knajpy z lokalnym jedzeniem... Wszystko w biegu, bezsensowne przystanki w miejscach, których i tak nie mogliśmy dokładnie obejrzeć. I przede wszystkim zbyt mało czasu, by nacieszyć się atmosferą tego miasta. Mam nadzieję, że kiedyś pojadę tam na dłużej i będę miała okazję na spokojnie pospacerować wąskimi uliczkami, zrobić zdjęcia na których nie będzie tłumu turystów w każdym kadrze, a wieczorem napić się piwa w jakiejś klimatycznej knajpie.














































3 comments:

  1. Minęliśmy się z tymi Czechami, ja byłem w zeszłym tygodniu.

    ReplyDelete
  2. az mi sie usmiech pojawia na twarzy ,bylam jakos 1,5roku temu i niestety tez wszystkiego nie dojrzalam,ale fakt bardzo klimatyczne miasto :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia ;)

    http://eternal-flame1.blogspot.com/

    ReplyDelete