Tuesday, July 9, 2013

Holiday Part I



Witam po niemałej przerwie, mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze został! ;) 
Wyjechałam sobie na wakacje, nie wiem czy do końca zasłużone, ale na pewno niezapomniane. Wiem, że to dziwne, ale pierwszy raz byłam w polskich górach i nad polskim morzem. Nigdy wcześniej nie wyjeżdżałam na takie wakacje, dlatego tym bardziej chłonęłam wszystko dookoła, jakby to miał być pierwszy i ostatni raz.
Pierwsze 4 dni spędziłam w Szklarskiej Porębie i jedyną rzeczą jaką robiłam było chodzenie szlakami turystycznymi, ale to całkowicie mi wystarczyło. Absolutnie konieczne do zobaczenia są wodospady - Kamieńczyk i Szklarki. Zdjęcia, które zrobiłam, wyglądają jak pocztówki, trudno mi było uwierzyć, że widzę to wszystko na prawdę. Oprócz tego wyczaiłam idealną miejscówkę na nocleg, jest tam też pole namiotowe: [KLIK]. Właściciel tego miejsca to przesympatyczny i megawyluzowany koleś, podróżnik, zbieracz pamiątek, trochę hipis, posiada imponującą kolekcję płyt, a wnętrze jego domu wygląda jak muzeum - na ścianach pełno jest strzał, łuków, bębnów, noży i innych tego typu gadżetów, taka gustowna graciarnia. Nawet firanki i koc utrzymane są w podobnym klimacie.
Kolejny punkt podróży - zamek Chojnik, mieszczący się na górze o tej samej nazwie, pomiędzy Szklarską Porębą a Jelenią Górą - aby się do niego dostać, trzeba przebyć niesamowicie stromy i długi szlak. Ale uwierzcie mi, na prawdę warto.
Na ostatni dzień zaplanowane było wejście na Szrenicę, ale oczywiście musiałam skręcić kostkę, bo zamiast schodzić grzecznie z zamku szlakiem dla turystów, postanowiłam zejść stromym klifem z tylnej strony zamku....

Teraz zamiast iść spać skrobię tą notkę i popijam piwko, tak, jutro na 6 rano do pracy :) Wakacje się skończyły.























white tunic, shoes, shorts - second hand, scarf & leggings - borrowed, jacket - Top Secret, Music Against Racism bag - souvenir shop

9 comments:

  1. Ładnie Ci w tej bluzce w połączeniu z chustą, szczególnie na tle tych górskich krajobrazów. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. (; Reb, xoxo.

    * Ho appena pubblicato un post dedicato
    a un outfit (; fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/07/the-new-fashion-icon.html

    ReplyDelete
  3. dzięki za komentarz :) obserwujemy! zapraszamy do obserwowania nas, także na fb :)))

    http://kateandbee.blogspot.com xoxoxo :*

    ReplyDelete
  4. dokładnie z takim samym logiem mam wisior. Pamietajmy, że rasizmu nie powinno byc! A tak odemnie, w złym miejscu umiescilas obserwoanie z google, jednak jak dla mnie powinno się rzucać w oczy, a tu u Ciebie trudno je znaleźć. :)

    ReplyDelete
  5. o uwielbiam Karpacz i okolicę! tam jest tak cudownie


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    ReplyDelete
  6. Wow amazing photos <3
    Love your blog, I'm following!

    ReplyDelete
  7. oo.. Fajnie ze miło spędziłaś czas po za domem ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    ReplyDelete