Monday, June 24, 2013

The Duke Photo

Ten post jest dość nietypowy, ponieważ nie zawiera ani moich wykwintnych stylizacji, ani żadnych pierdół o nadchodzących trendach tudzież innych tego typu farmazonów. Chciałam w jakiś sposób podziękować osobie, bez której ten blog nie miałby racji bytu, nie tylko ze strony technicznej (większość rewelacyjnych zdjęć tutaj zamieszczanych to właśnie jego dzieło), ale też tej drugiej, duchowej. Gdyby nie on, nie uwierzyłabym w siebie na tyle, by odważyć się na taką formę ekshibicjonizmu jaką jest uzewnętrznianie siebie na forum publicznym - wcześniej tylko bujałam w obłokach i myślałam 'fajnie by było, gdyby', ale zazwyczaj na rozmyślaniu się kończyło - przez myśl mi nie przeszło, żeby ruszyć dupę i zdziałać coś konkretnego. Bo się wstydzę, bo co powiedzą ludzie, będą się ze mnie nabijać, krytykować, po co, przecież są setki, ba! tysiące lepszych ode mnie. Ale dzięki niemu przestałam przejmować się tym, co pomyślą inni, a zaczęłam bardziej skupiać się na tym, co myślę i czego chcę ja sama. A chcę rozwijać się w tym kierunku i wiem, że dzięki garstce najbliższych osób i ich wsparciu jestem w stanie osiągnąć wiele.
Tym samym jest to moment 'rozstania', gdyż wyjeżdżam na całe wakacje i odtąd za fotografa będzie mi służyć samowyzwalacz w cyfrówce lub... no właśnie, kto?... Jeszcze tego nie wiem.

Dziękuję Andrzeju!
Za świetne zdjęcia, poświęcony czas, za ogromne pokłady cierpliwości, znoszenie moich fochów i wiecznego spóźnialstwa, rozmowy o muzyce, za kawę i czekanie godzinami 'aż coś dobrego się nawinie' ;)

Przy okazji zrobię ci reklamę, a co. 

THE DUKE PHOTO








all pics - The Duke Photo

8 comments:

  1. Piękne zdjęcia! Taki fotograf to skarb i dobrze, że go doceniasz:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję, jest mi bardzo miło. Jak coś nawinie mi się na oko to Tobie podeślę Karolinko. Co do reszty, ja byłem tylko małym bodźcem, Ty wykonałaś resztę kapitalnej roboty.

    ReplyDelete
  3. Osoba, której należą się faktycznie podziękowania, świetnie wychodzi wasza współpraca :)

    ReplyDelete
  4. pierwsze zdjecie jest mega klimatyczne,najlepsze

    ReplyDelete
  5. Trudno skomentować tak osobisty post, szczerze mówiąc, pozostawię uśmiech i miliony pozdrowień ;))

    ReplyDelete
  6. http://demoniczne-samce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. wow te zdjęcia są piękne !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wszystkim dziękuję w imieniu Karoliny, oraz swoim. Ja po prostu tylko robię zdjęcia z ciekawości jak one później będą wyglądały.

    ReplyDelete