Thursday, June 13, 2013

Giwełej xd

Witajcie kochani! Jako że wybiła nam już okrągła dziesiątka obserwatorów, postanowiłam to uczcić i zorganizować konkurs! Mam do rozdania pierścionek, był kiedyś jako dodatek w jakiejś gazetce ale myślę że prezentuje się wciąż pięknie (te 2zł nie jest do rozdania):



Zadanie jest banalnie proste. Żeby go wygrać, wystarczy jedynie:
-publicznie obserwować mojego bloga;
-polubić mój fanpejdż na fejsbuku;
-obserwować mnie na Modnej Polce;
-obserwować mnie na Lookbooku;
-obserwować mnie na twitterze;
-obserwować mój tumblr;
-obserwować mnie na fashiolista
(jeśli nie macie kont na tych serwisach, koniecznie załóżcie - wszystko sprawdzam!);

-udostępnić post na fejsbuku, naszej klasie, fotce i co tam jeszcze tylko macie;
-zostawić komentarz w którym napisać imię, nazwisko, adres, e-mail, nr buta i dlaczego lubisz placki.

Konkurs trwa do końca czerwca, chyba że będzie za mało chętnych to przedłużę xD

2 comments:

  1. jakie cudne to twoje giwałej <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete