Friday, May 24, 2013

Birthday WishList

Jako że od dwóch dni leje bez przerwy, a niedługo są moje urodziny, postanowiłam stworzyć listę rzeczy, które chciałabym dostać. Rzecz jasna nie dostanę ani nigdy nie będzie mnie stać na 90% z nich, ale po to właśnie są marzenia... Generalnie są to klasyczne, uniwersalne, 'bazowe' ubrania i dodatki w monochromatycznej kolorystyce, w stylu skandynawskiego minimalizmu. 

Birthday WishList



Chinti and Parker jersey maxi dress
$265 - net-a-porter.com




Acne
$1,280 - ekseption.es


Versus short skirt
$250 - net-a-porter.com


J Brand leather shorts
net-a-porter.com


ACNE
farfetch.com.br


J crew swimwear
jcrew.com



Leather shoes
tukshoes.com


Leather booties
farfetch.com


Savannah party shoes
$40 - nelly.com


Chain necklace
$15 - newlook.com



Moschino leather belt
$315 - net-a-porter.com

16 comments:

  1. Marzenia pozwalają nam jeszcze żyć ;D Świetne creepersy - nie ma to jak kontrasty c: No i genialny kolor martensów, chociaż słyszałam, że to nie te same buty co kiedyś :/ Teraz prawie wszystko robi się tandetne -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martensy są wciąż tymi samymi Martensami co kiedyś, zmieniają się tylko ludzie, którzy je noszą. Tylko ludzie mogą sprawić, że coś zaczyna być kojarzone z tandetą....

      Delete
    2. Tak mówił ksiądz z naszej parafii ;p

      Delete
    3. że Martensy są spoko? :D

      Delete
    4. Że jak kiedyś miał Martensy to były lepsze, a jak teraz kupił to się szybko marszczą ;p tak, wiem - ksiądz w glanach ;D

      Delete
    5. księża to też ludzie, poza 'służbą' może się ubierać jak chce ;) to zależy też od modelu i rodzaju skóry i od intensywności użytkowania, mi jeden pękł z boku na zgięciu, ale noszę je już 1,5 roku niemal codziennie, wiele ze mną przeszły więc wcale się nie dziwię :P

      Delete
  2. marzenie, to piękna rzecz ;)
    creepersy najlepszy .!

    ReplyDelete
  3. prawda- rzeczy te są bardzo proste ale właśnie przez to są piękne :) w końcu spotkałam kogoś, kto również tworzy na polyvore :) tak stwarzam moje friday's sets :)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    ReplyDelete
  4. So many pretty things :) I hope you get what you wish for <3

    ReplyDelete
  5. bardzo fajna lista szczegolnie ten pasek Moschino by mi sie przydal :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Fajne rzeczy :) większość z nich można znaleźć w sieciówkach jako zamienniki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    ReplyDelete
  7. też przygarnęłabym wszystko z tych rzeczy :)

    ReplyDelete
  8. Śliczne rzeczy :)) Widzę wśród nich kilka perełek dla mnie :))

    Dziękujemy za odwiedziny naszego bloga :))

    Pozdrawiamy z 3city :)

    XO XO XO XO XO

    ReplyDelete
  9. bardzo fajna, urodzinowa wishlista <3 <3 <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete