Tuesday, May 28, 2013

#22


Dziś podczas dyskusji na pewnym fanpejdżu znów natknęłam się na ból dupy (przepraszam za tak dosadny kolokwializm) fanatycznych 'pasjonatek mody'. Rzecz dotyczyła popularnej modelki i porównania jej oblicza do innej, mniej znanej polskiej twarzy. Oczywiście w 5 minut posypał się grad potępiających komentarzy: "jak w ogóle można porównywać jakąś początkującą modelkę z osobą o tak wielkim talencie i tak długim stażu w tej branży?" i tym podobne, bardziej wulgarne. Gdyby nie fakt, że owa modelka o tak niebywałym stażu to Cara Delevigne, olałabym całą sprawę, tym bardziej, że w poście chodziło jedynie o podobieństwo wizualne, a nie osiągnięcia. Moje pytanie jest następujące: z jakiego powodu Cara jest stawiana na piedestał pośród innych supermodelek i niemalże gloryfikowana przez miliony ludzi na świecie? Jak na modelkę jest dość ładna, ma charakterystyczną i bardzo plastyczną twarz, dzięki czemu doskonale prezentuje się na sesjach zdjęciowych i dobrze jej właściwie w każdym makijażu, jej styl ubierania się też jest dość interesujący i wyróżnia się na tle jednolitej papki klonów. Niestety na wybiegu solidnie daje ciała, jej sposób chodzenia jest koszmarny.. różnica wzrostu też bije po oczach. Z całym szacunkiem do Cary - nie da się ukryć, że gdyby nie jej rodzina, nie doszłaby do tego gdzie się obecnie znajduje. Porównywanie jej do takich supermodelek jak Abbey Lee, Vlada Roslyakova czy Natsha Poly jest zwyczajnie nie miejscu. Ludzie ją uwielbiają, bo wszyscy o niej mówią.. Moda to nie tylko oglądanie zdjęć w internecie, obserwowanie dwóch blogów i regularne czytanie Glamour, to pojęcie bardziej obszerne. A ja mam wrażenie, że pewnego dnia otworzę lodówkę a z niej wyskoczy Cara.

Co do zdjęć: zdążyliśmy dosłownie sekundę przed deszczem, właściwie przy ostatnich fotach zaczęło już lekko kropić... Pojutrze wyjeżdżam świętować swoje urodziny, mam nadzieję na ładną pogodę!






 





koszula, kamizelka, torba - vintage + DIY, legginsy - second hand, buty - sweet & deadly shoes

7 comments:

  1. jeeeejku, kiedyś te buty były moim marzeniem :DD teraz troszkę zmienił mi się styl, ale ty wyglądasz znakomicie!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ZAZDROSZCZĘ BUTÓW;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. przyznać muszę, że nie słyszałam o żadnej modelce, którą wymieniłaś w poście- po prostu nie interesuję się modelkami ale bardzo fajnie, że ty się interesujesz :) twój zestaw bardzo mi się podoba, buty są bardzo oryginalne :)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    ReplyDelete
    Replies
    1. uff, jednak ktoś czyta moje posty! :D
      dziękuję!

      Delete
  4. Za każdym razem jak widzę te buty, to nie mogę oderwać oczu. GENIALNE *.* No i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin(trochę spóźnione, ale co tam ;p). Oby rzeczy z poprzedniego posta do ciebie trafiły ;D

    ReplyDelete
  5. No nie wpadłam tu zupełnym przypadkiem a już wiem ze zagoszcze na dłużej. Buty po prostu obłędne dzieki Tobie mam kolejna strone z butami do wzdychania ;) zapraszam do siebie federnoir.wordpress.com Pozdrawiam Claudia ;)

    ReplyDelete