Wednesday, May 15, 2013

#19


Człowiekowi, który wymyślił lumpeksy, ktoś powinien postawić pomnik. 
Jak tu nie kochać lumpeksów? Tyle świetnych, unikalnych rzeczy za bezcen, można bez problemu skompletować całą garderobę. Łącznie z butami i torebkami. Ma się też pewność, że nie spotka się na ulicy drugiej osoby w identycznym swetrze ;> Poza tym jest to też jakaś forma ochrony środowiska, recyklingu itp, bo te rzeczy zamiast wylądować w śmieciach, znajdują nowych właścicieli. Szczerze nie pamiętam kiedy ostatnio kupiłam coś w normalnym sklepie, jakieś 80% mojej szafy to rzeczy z drugiej ręki. Kupuję jedynie spodnie i buty, w te rzeczy warto zainwestować, bo muszą być idealnie dopasowane i służyć nam długo. 

P.S.
Zapraszam na FEJSBUKA








sweter, bluzka - second hand, szorty - DIY, torebka - Avon, buty - Primark, pasek - prezent

6 comments:

  1. tak ja tez uwielbiam lumpeksy,ale wkurzają mnie sprzedawcy,bo strasznie windują ceny,jak mam za coś w lumpie zapłacić 30 zł to na wyprzedażach w sklepie nowe kupuje za 4 zł tak często kupuje w new yorker pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zależy gdzie chodzisz! w moim mieście jest lumpeks dosłownie na każdym rogu, ale takich na prawdę dobrych jest tylko kilka, chodzę zawsze tam bo wiem że znajdę fajne i dobrej jakości rzeczy za niedużą cenę. Rozejrzyj się w okolicy i może pokieruj się opiniami znajomych, na pewno też na coś fajnego trafisz :)

      Delete
  2. jejku ! strasznie podoba mi się twój sweterek, wyglądasz magicznie! ja też kocham lumpeksy <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Również uwielbiam lumpki :) Jedyne co mnie w nich denerwuje to rozmiary :) Znajduję coś cudnego a tu za małe/duże (tu mniejszy problem;p)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  4. dzięki za komentarz ;) czytając twoją notkę, słyszałam swoje słowa. uważam tak samo

    ReplyDelete