Sunday, May 12, 2013

#18


Cześć, mam na imię X. Jestem blogerką, moda to moja pasja. 
Śledzę fanpejdże dwóch najpopularniejszych polskich blogerek modowych Y i Z, są one dla mnie guru w dziedzinie mody. Uważam, że są najlepsze w naszym kraju w tej branży, no bo jeśli byłoby inaczej, nie zapraszaliby ich do telewizji śniadaniowych, prawda?
Ponadto regularnie kupuję Glamour, mam wszystkie numery od października 2010 roku! Czasem nawet szarpnę się i kupię Elle. Doskonale wiem, co jest trendy tego lata.
Jak można nie lubieć Y? Przecież ten outfit jest rewelacyjny, Y ma na sobie wszystkie hity obecnego sezonu!!! Pewnie zazdrościsz jej wyczucia stylu i urody, i tego, że jest taka popularna.
"Jestem blogerką, moda to moja pasja. "

Trochę to smutne. 



marynarka, torebka - second hand, T-shirt - staffbymaff.com, kolczyki - pamiątka z Grecji

8 comments:

  1. Oo ktoś tak na prawde napisał? mamciu;x
    Twój outfit bardzo fajny, niby prosty, ale chusta sprawia, że coś w nim jest ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie dosłownie, to taka esencja wszystkiego co piszą tzw 'fanki mody' :) tak z przymróżeniem oka.

      Delete
  2. no to pocisnęłaś hii :)i fajna masz bluzkę pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wyglądasz bardzo fajnie :).
    świetny top !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ta chusta na głowie to strzał w dziesiątkę !

    + zapraszam na konkurs :)
    http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz świetnie:) Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete