Monday, April 8, 2013

DIY patchwork jeans

Moda szybko się zmienia. Ciężko jest za nią nadążyć, poza tym jeśli chcemy być na bieżąco, musimy głodować cały miesiąc by pozwolić sobie na wymianę garderoby co pół roku. Rady są trzy:
1) zlewać te wszystkie trendy i iść pod prąd,
2) inwestować w ponadczasowe klasyki,
3) kombinować!
Z super-luksusowo-prestiżowo-snobistycznego magazynie modowego, który ukazuje się w naszym kraju dopiero od dwóch miesięcy (nie licząc wydania '0' przeznaczonego dla elity) dowiedziałam się, że postrzępione dziury oraz marmurkowy dżins są w tym sezonie passe. Teraz jeśli denim, to tylko w wydaniu patchwork. 



Co robić? 
a) olać trend, 
b) pędzić do TopShopu po nową parę dżinsów wyglądających jak odzienie robocze mechanika samochodowego, 
c) załatać dziury w starych dżinsach?
Ostania opcja jest najbardziej pracochłonna i wymaga odrobiny czasu i cierpliwości, ale dla chcącego nic trudnego. 
Na dżinsy, które kiedyś podarłam i podszyłam koronką, teraz naszyłam kawałki materiałów w tym samym kolorze, ale o różnej fakturze. Początkowo chciałam wykorzystać w tym celu skórę, jednak mama zabroniła (bo ten kawał skóry lepiej prezentuje się na stole)...


Mimo iż moje skromne dzieło dalekie jest od tego, co widzieliśmy na wybiegu u Chloe, jakiś tam jednak substytut jest :)
[Zdjęcia wyglądają jakby były robione ziemniakiem lub co najmniej kalkulatorem, proszę o wybaczenie.]







7 comments:

  1. Świetne *.* Serio MASZ STYL! ;D

    ReplyDelete
  2. takie jeansy są bardzo modne- podobają mi się.
    to świetny pomysł żeby zrobić takie DIY :)
    dzięki za dodanie posta :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. świetne trzy rady! też się ich trzymam, nie ma co ślepo kupować tego co ktoś nam proponuje, trzeba dobrze się czuć w ubraniu a nie kupować na siłę bo jest modne!:) zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Very beautiful ♥

    Have a lovely weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ps. we can follow each other if u want ^_^

    ReplyDelete
  5. Dla mnie twoje spodnie naprawdę są fajną alternatywą :-)))

    ReplyDelete