Friday, April 12, 2013

#13



B&W, nic odkrywczego. Tzw klasyka. Czasem są takie w życiu sytuacje, kiedy trzeba trochę stonować swój wizerunek i nie wypada założyć na plecy odwróconego krzyża. W takich sytuacjach ratuje mnie albo black total look, albo jakaś kieca, jednak zawsze dorzucam coś od siebie - tutaj są tą bransoletka i pierścionek. No i nieodzownie, Martensy. Spódniczkę uszyłam ponad rok temu, kto by wtedy pomyślał, że w 2013 będzie boom na czarno-białe graficzne wzory? To chyba pierwszy i ostatni raz w tym roku, kiedy ją zakładam, przeczekam, aż to szaleństwo trochę ucichnie. 
Na którymś zdjęciu widać moje ogromne odstające radary :/ olać to, taka Daphne Groneveld ma w ogóle wszystko z twarzą nie tak, a jest najbardziej pożądaną modelką ;o to co ja siębędę przejmować uszami :P







bluzka - chińczyk, spódniczka - DIY, legginsy, naszyjnik - second hand, bransoletka - allegro

9 comments:

  1. zauroczyła mnie biżuteria <3 Obserwuję!

    ReplyDelete
  2. Biżuteria i buty- cuudo ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  3. GENIALNE! Sama uszyłaś tą spódniczkę!? WOW ;D No i biżu oczywiście cudne *.*
    Klasyka z charakterem ;)

    ReplyDelete
  4. wyglądasz ślicznie!! <3 masz piękną i modną spódniczkę:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domodi

    ReplyDelete
  6. Fajne zdjęcia na tle tej ścianki :)
    http://designdetector.blogspot.com/

    ReplyDelete