Wednesday, March 13, 2013

Docs


Jako że pogoda nie chce współpracować, dziś post-zapchajdziura. 
O Martensach, jednych z najulubieńszych, najwygodniejszych i pasujących do wszystkiego butach. 
Od ponad roku jestem w posiadaniu pary klasycznych Pascali, pierwsze dwa tygodnie były dla mnie torturą - przyjemność rozchodzenia tych butów była równa wbijaniu zapałek pod paznokcie, ale było warto. Teraz śmigam w nich prawie codziennie, nie straszna mi woda, mróz ani śnieg. Na lato też się nadają :) 
Gdyby bozia zesłała pieniążka, kupiłabym jeszcze co najmniej 5 par, asortyment jest na prawdę szeroki. 

1B60

1460

castel 

10 eye

spike 

1461 

1460


nie mam pojęcia, jak nazywa się ten model, mówię na nie 'albinosy' :)

3 comments:

  1. Mi się średnio podobają te buty ;> Ale o gustach się nie dyskutuje:)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam docsy! <3 jedne z wygodniejszych butów świata :) <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete