Friday, February 1, 2013

#2



Kiedy nie wiadomo o czym pisać, można pisać o niczym. Albo nie pisać nic. Czasem lepsze jest to drugie, bo jeśli ktoś zostawia wypociny pt.: "mój dzisiejszy ałtfit składa się z koszuli z kołnierzykiem w cudownym miętowym kolorze, wełnianego cieplusiego sweterka, który to został odkopany z otchłani mej szafy..." no, wybaczcie, jakoś nie przekonuje mnie, że ten miętowy sweterek z wyprzedaży mógł odmienić czyjeś życie, a przeuroczy pierścionek z chińskiego sklepu internetowego jest najlepszym zakupem w tym roku.
Zostawiam Was ze zdjęciami, w roli głównej koszula Candy, nie sprawiła co prawda, że moje życie stało się lepsze, ale przynajmniej mam jakąś małą namiastkę blogerskiego luksusu. Wszak Maff to nie byle kto, a ja noszę koszulę jej projektu! #swag







płaszcz i spodnie - House, koszula - staffbymaff.com, sweterek - MaxMara (second-hand), torba - mild-lace.blogspot.com, pierścionek - katherine.pl

4 comments:

  1. nice outfit!!
    sure you can participate in the giveaway :)
    just leave your email

    ReplyDelete
  2. koszula i torba boskie! I bardzo ładne połączenie koszuli ze sweterkiem ;d

    ReplyDelete