Thursday, January 24, 2013

Jestę Blogerę



Jestem Karolina.
Nie jestem fotogeniczna jak Maffashion, chuda jak Alice ani cwana jak Jessica, daleko mi do odwagi Macademian Girl, a o bogactwie Chiary Ferragni mogę tylko pomarzyć... nie mam w szafie żadnego hitu sezonu: legginsów galaxy, sweterków z krzyżem, vansów, ani jednej pary JC. W mojej szafie na próżno szukać czegokolwiek z metką "Zara".
W tym miejscu powinnam już chyba podziękować za uwagę i zakończyć moje marzenia o karierze blogerki.. Jestem nijaka! Nie nadaję się!
Ale to nic.
Postanowiłam, że i tak spróbuję.


3 comments:

  1. Powodzenia!

    Zapraszam do obserwatorów :)

    ReplyDelete
  2. Świetny początek! :) Pozdrawiam i życzę wytrwałości:)

    ReplyDelete
  3. dziękuje za odwiedzenie mojego bloga :) zapraszam do obserwowania :) obie raczkujemy :) i Tobie życzę powodzenia :) Marta

    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    ReplyDelete